GastroJob to atrakcyjna kosztowo i intuicyjna platforma dla ludzi poszukujących pracy w gastronomii.

Aplikacja idealna dla gastronomii

GastroJob to narzędzie rekrutacyjne dla sektora HoReCa składające się z aplikacji mobilnej dla pracownika dostępnej w czterech wersjach językowych (polski, angielski, ukraiński i rosyjski) oraz intuicyjnego panelu i aplikacji pracodawcy. Swobodną wymianę informacji pomiędzy pracownikami a zatrudniającymi zapewnia sprawnie działający chat. Firma wykorzystuje nowe technologie, by usprawnić proces rekrutacji oraz zbudować bazę zweryfikowanych pracodawców i pracowników.

Projekt zakłada dotarcie do użytkownika zainteresowanego każdym rodzajem pracy, tj. tymczasową, sezonową i stałą.

Platforma dostosowana do specyfiki branży gastronomicznej

Ze względu na dużą rotację pracowników w sektorze HoReCa, tradycyjne metody poszukiwania ludzi do pracy często są niewystarczające. Ogłoszenia dystrybuowane tzw. pocztą pantoflową mają niski zasięg. Natomiast te, zamieszczenie na innych popularnych portalach rekrutacyjnych, wiążą się z opłaceniem wysokich stawek za publikację. Zdarza się, że koszty te mogą niekiedy przekraczać wynagrodzenie pracownika. Dodatkowo aplikacja GastroJob nie wymaga przesyłania CV. To znacząco przyspiesza proces aplikowania.

GastroJob zapewnił alternatywną, atrakcyjną kosztowo i intuicyjną platformę dla ludzi poszukujących pracy w gastronomii. Co więcej, strona pozwala na wystawianie ocen pracownikom, przez co możliwa jest bieżąca weryfikacja kwalifikacji aplikantów, mówi Iwo Rybacki, Członek Zarządu Grupy Assay.

Poszerzanie aplikacji o dodatkowe funkcjonalności

GastroJob pracuje obecnie nad nową usługą w postaci pierwszej na rynku gastronomicznym „giełdy zleceń” w czasie rzeczywistym. Usługa zostanie wdrożona do istniejącej aplikacji. Rezultatem projektu będzie poszerzenie platformy o dodatkowe funkcjonalności.

Dopasowanie oferty do pracownika

Twórcy platformy GastroJob planują wykorzystanie sztucznej inteligencji do badania korelacji między dotychczasowym przebiegiem pracy a szansą na znalezienie nowej. Dzięki temu mechanizm będzie dopasowywać kandydatów do ofert na podstawie ich umiejętności, oceny dotychczasowych pracodawców, portfolio i wskaźników zaangażowania pracowników.

Wykorzystanie metod sztucznej inteligencji w określaniu wysokości wynagrodzenia

Poprzez zastosowanie uczenia maszynowego na zbiorze danych z dotychczasowych rekrutacji, GastroJob stworzy nowy algorytm, dzięki któremu pracodawca będzie mógł w łatwy sposób ustalić akceptowalny i pożądany na rynku poziom wynagrodzenia. Algorytm brał będzie pod uwagę aktualne zapotrzebowanie na pracę na określonych stanowiskach w konkretnym dniu i godzinie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj