NOINN to aplikacja mobilna, której użytkownicy mogą stworzyć własną ligę i typować wyniki różnych rozgrywek sportowych.  

Prywatna liga typerów

NOINN jest pierwszą w Polsce aplikacją dedykowaną pasjonatom śledzenia wyników różnych dyscyplin sportowych. Użytkownicy platformy mogą stworzyć swoją prywatną ligę typerów i zmierzyć się w przewidywaniu wyników meczów piłkarskich, siatkarskich, koszykarskich, MMA, skoków narciarskich, a już wkrótce także tenisa i żużla. Aplikacja łączy ze sobą ducha sportowej rywalizacji z możliwością interakcji, jak w przypadku najpopularniejszych serwisów społecznościowych.

Gra polega na typowaniu wyników wydarzeń sportowych wspólnie z innymi użytkownikami aplikacji. Gracze dostają od nas narzędzie do organizowania rozgrywki, czyli do wyboru ulubionej ligi, zliczania punktów, zapraszania znajomych czy komunikacji z nimi. Ważnym elementem NOINN są ligi z nagrodami dla najlepszych typerów, które fundowane są przez naszych sponsorów i podmioty współpracujące, mówi Łukasz Blichewicz Prezes Zarządu Grupy Assay.

Ogromne zainteresowane wspólnym obstawianiem wyników sportowych 

Aplikację pobrało już prawie 40 000 użytkowników. Spółka przewiduje, że do końca roku liczba ta wzrośnie do 50 000. Dziennie NOINN angażuje ponad 5 000 graczy, którzy spędzają w aplikacji średnio ponad 4 i pół minuty. Do tej pory gracze obstawili na platformie łącznie ponad 2 miliony typów. W tygodniach poprzedzających ważne wydarzenia sportowe liczba zakładów dochodzi nawet do 70 000 dziennie.

Wysoka liczba użytkowników aplikacji NOINN wynika z faktu, że od samego początku zapraszamy ekspertów sportowych – dziennikarzy oraz byłych i aktywnych sportowców. Dzięki temu każdy może zmierzyć się z najlepszymi! To bardzo angażuje społeczność skupioną w naszej aplikacji, tłumaczy Blichewicz.

Gra to przede wszystkim zabawa

Aplikacja NOINN służy wyłącznie do zabawy i nie angażuje pieniędzy użytkowników. Dzięki mechanice rozgrywki, funkcjonalnościom i atrakcyjności platformy, gracze mogą odczuwać podobny poziom adrenaliny, co odwiedzający zakłady bukmacherskie. Źródłem dochodu twórców spółki jest sprzedaż powierzchni reklamowych w aplikacji.

Plan? Ustabilizowanie pozycji lidera na polskim rynku

Obecnie na krajowym rynku nie ma podmiotu, który mógłby konkurować z NOINN. Branża rozwija się jednak bardzo dynamicznie. Dlatego spółka nie spoczywa na laurach i ciągle pracuje nad poprawą oraz rozbudową funkcji aplikacji. W styczniu przyszłego roku chciałaby wprowadzić dwie nowe wersje językowe – angielską i hiszpańską.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wprowadź swoje imię

*