o TikToku słyszeli już wszyscy. Aplikacja stworzona przez ByteDance w 2016 roku, cieszy się olbrzymią popularnością i sukcesywnie goni pod tym względem Facebook, Twitter czy Instagram. Twórcy aplikacji mają zamiar wprowadzić w 2019 roku nowe formaty reklam, a pod koniec kwietnia ogłosili rozpoczęcie współpracy z Ministerstwem Turystyki Indonezji. To zupełna nowość. Działania ByteDance pokazują, że ich celem nie jest naśladowanie innych, ale wyznaczanie nowych kierunków – współpraca pomiędzy platformą społecznościową i ministerstwem turystyki zdecydowanie się w to wpisuje.

Aplikacja cieszy się obecnie olbrzymią popularnością – według raportu SensorTower tylko  w pierwszym kwartale tego roku została pobrana ponad 200 milionów razy, więc współpraca ministerstwa turystyki z platformą jest dobrym posunięciem. Widać, że ByteDance doskonale wie co robić: nowe formaty reklam, zażegnanie problemu w Indiach, czy wykorzystanie światowych trendów na wykorzystanie technologii w turystyce to część dobrze przemyślanej strategii. Można się jedynie zastanawiać, jaki będzie następny krok chińskiego giganta – może współpraca z polskim ministerstwem turystyki? Jestem przekonana, że Mazury są równie piękne co Bali – komentuje Magdalena Bliźniak z agencji GetHero.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wprowadź swoje imię

*