System TapOn wkracza na rynek niemiecki

Dobra znajomość rynku zachodniego sąsiada pozwoli na komercjalizację nowatorskiego systemu do automatyzacji marketingu oraz zarządzania i budowania relacji z klientami.

Firma Profit Network wkracza na rynek niemiecki z innowacyjną aplikacją TapOn, która posiada już 45 tysięcy użytkowników. Jest to imponująca liczba, zważając na fakt, iż konkurencja na rynku jest bardzo duża. TapOn można definiować biorąc pod uwagę dwa obszary – biznesowy i konsumencki. Z perspektywy biznesowej system ten to platforma o zaawansowanych funkcjach automatyzacji marketingu. Daje ona możliwość stworzenia własnego programu lojalnościowego, który będzie dostępny dla klienta za pośrednictwem łatwej w obsłudze aplikacji. System oferuje szereg innych praktycznych funkcjonalności. Dodatkowo daje możliwość konfigurowania czy przeprowadzania złożonych kampanii marketingowych na podstawie zachowań czy działań klienta.

– Tutaj myślimy o takim kreatorze kampanii marketingowych, tworzonych przez marki i firmy do swoich konsumentów, gdzie podmioty definiują sobie konkretny zakres scenariusza marketingowego, a poszczególne etapy kampanii są automatycznie wywoływane na podstawie spełnionych warunków czy działań klienta – tłumaczy Michał Filipek – prezes Profit Network – dostawcy i pomysłodawcy TapOn.

Ponadto sprzedawca nic nie musi robić – wszystko jest zawarte w aplikacji, mianowicie system przetwarza i automatyzuje całą kampanię marketingową czy komunikację z klientem.

To jest wielkie narzędzie dla marketingowca o bardzo szerokiej funkcjonalności – dodaje Michał Filipek.

Dzięki modułowi do badania opinii publicznej, firma może wysyłać ankiety czy pytać klientów o różne zagadnienia. Mowa bowiem o kanale do tworzenia i budowania relacji z klientami.

– Nasz produkt łączy funkcje CRM-owe z funkcjami analizy Big Data oraz z automatyzacją marketingu i to szczególnie w przestrzeni względnie niezagospodarowanej, mianowicie w handlu detalicznym offline. Zestawiając to wszystko dostarczamy nie tylko potężną synergię funkcjonalną ale i oszczędności dla naszych klientów B2B – tłumaczy Tomasz Ozimek, Dyrektor Operacyjny.

Z perspektywy konsumenta natomiast jest to platforma, która agreguje wszystkie programy lojalnościowe w sposób jasny i zrozumiały dla użytkownika. Aplikacja mobilna zapewnia klientowi więcej korzyści. Konsumenci są nagradzani nie tylko za robienie zakupów, ale również za przystąpienie do programu, korzystanie z promocji, meldunek na Facebooku czy uzupełnienie ankiety. TapOn jest również terminalem płatniczym – jeżeli klient zapłaci kartą za pośrednictwem systemu – jest za to nagradzany.

Dużym plusem programu jest fakt, iż użytkownik z niego korzystający może przetransferować zebrane punkty na gotówkę na wirtualną kartę przedpłaconą, którą dokona płatności albo przekaże komuś w prezencie. System więc dostarcza również funkcjonalność obsługi kart podarunkowych.

– Praktyka pokazuje, że dzięki szerokim możliwościom automatyzacji marketingu naszego systemu, firmy zwiększają swoje obroty przy jednoczesnym obniżeniu nakładów na marketing – informuje prezes.

Dzięki dotacji z programu Go Global usługa TapOn zacznie w najbliższym czasie funkcjonować na rynku niemieckim. Dlaczego właśnie tam? Prezes Profit Network wyjaśnia, że jest tam wiele marek, które działają również w Polsce. Inwestorzy są bardziej otwarci, a dobra znajomość tego rynku daje warszawskiej firmie większe możliwości. Władze spółki nie ukrywają, że chcą również zaistnieć na innych rynkach zagranicznych.

Wyraźne jest też zainteresowanie naszym produktem za granicą, w tym w Afryce, tak więc naturalnie rozważamy takie kierunki. Ostatnio trafiliśmy do setki najbardziej obiecujących startupów wybranych do udziału w specjalnych sesjach mentoringowych z inwestorami w ramach StartupIstanbul, wiodącego eventu w Eurazji dla obiecujących młodych firm – dodaje Tomasz Ozimek.

Twórcy systemu mają mnóstwo pomysłów na kolejne innowacyjne aplikacje, lecz teraz skupiają się przede wszystkim na usłudze TapOn. Platforma marketingowa ma w jak największym stopniu wyręczać podmioty biznesowe i zrównoważyć szanse rywalizacji o klienta małych firm z gigantami na rynku.

– Chcemy pomóc firmom, które mają swoją strukturę i w tej strukturze marketingowcy mają swoje pomysły i plany, jednak ciasne budżety ograniczają ich twórczość. Nasze rozwiązanie burzy porządek, że tylko z wielkim budżetem można zrobić ciekawą kampanię. Chcemy pracować z ludźmi ambitnymi, którzy chcą wymyślić więcej – a do realizacji posłużyć ma im właśnie takie narzędzie jak TapOn – podsumowuje Michał Filipek.

301e6c7


TapOn to system do kreowania złożonych i zautomatyzowanych kampanii marketingowych, tworzenia programów lojalnościowych, obsługi kart płatniczych, przygotowania i komunikowania promocji, prowadzenia badań opinii konsumenta, dokonywania analiz zakupowych i segmentacji klientów oraz do obsługi przedpłaconych kart podarunkowych. W ramach programów lojalnościowych użytkownicy w celu uzyskania nagród zbierają punkty na własne konta użytkownika i wymieniają je na nagrody lub środki na karcie przedpłaconej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*