Kompleksowe podejście do przepływu informacji w firmie oraz nowoczesny design połączony z intuicyjnością obsługi. Twórcy biznesowego systemu operacyjnego eDokumenty zapewniają, że stworzyli wirtualne biuro na miarę XXI wieku.

Sprawny obieg dokumentów, zaawansowane narzędzia handlowe, standardy pracy grupowej sprawdzone w serwisach społecznościowych, a do tego przyjazny interfejs i dostęp przez aplikację mobilną. Tak w skrócie wyglądają eDokumenty, czyli biznesowy system operacyjny stworzony przez trójkę wspólników Wojciecha Kruka, Jacka Paszka, Marcina Króla i ich zespół.

Pomysł na stworzenie biznesowego systemu obiegu dokumentów dla firm pojawił się w ich głowach już kilkanaście lat temu. – Królowały wtedy rozwiązania stricte desktopowe, a my tworzyliśmy system webowy, co wtedy było dość innowacyjnym rozwiązaniem. Nie mieliśmy jeszcze pojęcia, że za niedługo będzie królować chmura, ale pewną wizję działania mieliśmy już wtedy – mówi Jacek Paszek, wiceprezes eDokumenty sp. z o.o.

Początki były trudne, bo potencjalnych klientów trzeba było długo przekonywać do idei, która przyświecała twórcom przy tworzeniu eDokumentów.

– Od początku wiedzieliśmy, że nasz system musi być rozwojowy, że nie będzie służył tylko i wyłącznie do obiegu dokumentów w firmie. Nie stworzyliśmy gotowca, tylko mozolnie kodowaliśmy setki komponentów platformy tak, by można było przy jej użyciu tworzyć dowolne aplikacje – opisuje Jacek Paszek, wiceprezes eDokumenty sp. z o.o.

Biznesowy system operacyjny eDokumenty jest w pełni konfigurowalny. Zawiera gotowe moduły i aplikacje biznesowe. W eDokumentach poza aplikacjami do obsługi dokumentów i finansów skorzystamy m.in. z wyspecjalizowanych narzędzi handlowych (CRM), modułów zapewniających sprawną pracę grupową oraz graficzne modelowanie procesów biznesowych (BPM). Aplikacja mobilna umożliwia dostęp do systemu w domu czy w delegacji.

Co jest najmocniejszą stroną eDokumentów zdaniem ich twórców?

– Na pewno design, prostota i intuicyjność obsługi. Również fakt, że są rozwiązaniem kompleksowym oraz otwartym na modyfikacje – wylicza Jacek Paszek.

Dowodem na najwyższą jakość eDokumentów jest prestiżowa nagroda Złotego Bita. W ubiegłym roku eDokumenty otrzymały ją podczas konferencji EOIF GigaCon poświęconej elektronicznemu obiegowi informacji w firmie. Obecnie z systemu korzystają firmy np. DB Schenker, Toyota oraz instytucje, m.in. Urząd Miasta w Rybniku. – eDokumenty świetnie sprawdzą się wszędzie tam, gdzie ludzie przetwarzają informację – podsumowuje Jacek Paszek.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wprowadź swoje imię

*