Igor Kozłowski - wiceprezes R&D Promotion
Igor Kozłowski - wiceprezes R&D Promotion

Agencja interaktywna R&D Promotion rozpoczyna ścisłą współpracę z polskimi innowatorami. O celach i planach rozmawiamy z Igorem Kozłowskim, wiceprezesem R&D Promotion.

Czym wyróżnia się Państwa działalność na tle innych agencji interaktywnych?

– R&D Promotion specjalizuje się we współpracy z wybitnymi Naukowcami, Wizjonerami i Samorządowcami o przedsiębiorczym podejściu do swojej misji z jednoczesnym spojrzeniem na korzyści dla społeczeństwa. Przygotowuje i wdraża strategie komunikacji badań i innowacji oraz buduje markę osobistą innowatorów. Chcę podkreślić, że jesteśmy pionierami pod względem nowego podejścia do prezentacji badań naukowych wśród przedsiębiorców i inwestorów zainteresowanych wprowadzaniem innowacji w swoich obszarach działalności.

Dlaczego przygotowujecie strategię ukierunkowaną na takie działania?

– W czasach globalizacji to umiejętność komunikacji i promocji własnej osoby, ale też naszych przedsięwzięć, pomysłów i dotychczasowych osiągnięć często przeważa o sukcesie realizowanego projektu. Dlatego wspieramy osoby i stojące za nimi projekty, które w przyszłości mogą stanowić wielką wartość dla społeczeństwa. Wypełniamy rynkową lukę dostarczając działalności BRI (Badania + Rozwój + Innowacje) gotowe i kompleksowe narzędzia personal i project brandingu.

Jakie jest Pana doświadczenie w budowaniu wizerunku?

– Od 5 lat zajmuje się prowadzeniem nowoczesnych mediów społecznościowych, które są z nami w każdym miejscu i każdym czasie. Budowanie wizerunku i marki wiąże się z podążaniem za nowoczesnymi trendami. Społeczność oczekuje od ekspertów rzetelnych i profesjonalnych wypowiedzi na temat ich wizji oraz projektów. Mógłbym w tym miejscu zacytować klasyka „Jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz!”. Te słowa w prosty i rzetelny sposób odzwierciedlają rangę naszej marki. Mam za sobą ponad 100 wystąpień publicznych na temat personal brandingu i jestem jednym z nielicznych Polaków, który wystąpił także na scenie w Azji.

Dlaczego warto z Państwem współpracować?

– Dzisiejsze czasy pokazały, że ludzie niedbający o swój wizerunek w sieci w bardzo szybki sposób zostały zweryfikowane. Chcemy wpłynąć na zwiększenie świadomości i dotarcie do społeczeństwa z nowinkami, wizjami oraz projektami, które mogą poprawić życie społeczeństwa.

Życzymy sukcesów, powodzenia!


Rozmawiał Sebastian Wach

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wprowadź swoje imię

*