A jak odnaleźlibyście się w czasach izolacji od spotkań z przyjaciółmi, rozrywki i kultury bez Facebooka, YouTube, iPhone czy idąc dalej Internetu…. Co by było gdyby, „ktoś” wrzucił do szuflady swoje unikatowe i przełomowe rozwiązania informatyczne, analityczne, medyczne…. No cóż pozostało by nam tkwić w erze papeterii, znaczków pocztowych i tłumów na poczcie, a jedynym lekiem na każdą chorobę byłby słynny babciny syrop z cebuli bądź upuszczanie krwi. Brzmi mało atrakcyjnie? Właśnie dlatego kampania społeczna uświadamiająca i promująca wynalazczość i naukę jest tak ważna dla każdego przysłowiowego Kowalskiego. 

19 lutego br. obchodzimy Dzień Nauki Polskiej, to doskonała okazja aby zapowiedzieć nową inicjatywę, w którą włączyło się Centrum Inteligentnego Rozwoju. 

Kampania społeczna ,,We Love R&D” – której idea skupia się na rozwiązywaniu realnych problemów polskiej nauki i działalności B&R, związanych z budowaniem pozytywnego i interesującego wizerunku naukowca i innowatora, komercjalizacją opracowanych rozwiązań poprzez komunikację i popularyzację nauki w społeczeństwie.

Zmiana postaw społecznych wobec idei popularyzacji nauki i działalności B&R – czy to nie brzmi interesująco? 

Spójrzcie w poniższy artykuł, przedstawiający wyboistą drogę twórców najsłynniejszego jabłka świata. 


Link: https://marketingibiznes.pl/biznes/najslynniejsze-jablko-swiata-czyli-historia-sukcesu-firmy-apple/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj