Podczas 10. odsłony Forum Inteligentnego Rozwoju Sagra Technology przedstawi ClusterSense, czyli innowacyjne oprogramowanie AI wspierające producentów CPG w segmentacji punktów sprzedaży detalicznej.

Dzięki finansowaniu z Funduszy Europejskich, ClusterSense, będące efektem badań w dziedzinie AI i machine learning, oferuje producentom narzędzie do budowania przewagi rynkowej poprzez analizę danych odsprzedażowych i identyfikację wzorców zakupowych.

ClusterSense ułatwia precyzyjne dopasowanie działań promocyjnych do segmentów klientów, co zwiększa efektywność trade-marketingu i ułatwia wprowadzanie nowych produktów. Rozwiązanie tworzy charakterystykę każdego segmentu jak i każdego punktu sprzedaży, przez co umożliwia precyzyjne dopasowanie oferty i działań promocyjnych do konkretnego segmentu. To przekłada się na zwiększenie efektywności działań trade-marketingowych, w tym skuteczniejsze wprowadzanie nowych produktów na rynek.

Dzięki nałożeniu charakterystyk segmentu i pojedynczych sklepów, powstaje obraz możliwego potencjału zwiększenia sprzedaży, bazując na różnicach zachowań punktu sprzedaży w stosunku do całego segmentu. To narzędzie skierowane do zespołów trade-marketingu, handlowców oraz kierowników produktów, którzy dzięki dostępowi do szczegółowych danych mogą lepiej dostosować swoje strategie i oferty do potrzeb rynku. Tym samym, szybciej i skuteczniej osiągać swoje cele.

Integracja z produktami Sagra, jak Emigo SFA, pozwala na wykorzystanie rekomendacji, dostosowanych do potrzeb każdego punktu sprzedaży (“Klient powinien mieć u siebie”, “Nowości dla klienta”, “Aktualnie popularne w segmencie”, “Będą się sprzedawać w najbliższym czasie”).

Elastyczność narzędzia, umożliwiająca integrację z różnymi systemami ERP i CRM, sprawia, że może być ono łatwo wdrożone w dowolnej firmie, niezależnie od używanych technologii. Platforma ClusterSense zrealizowana została przy współfinansowaniu środkami UE w ramach projektu: „Prace badawczo-rozwojowe nad stworzeniem platformy z wbudowanym silnikiem AI/ML, kierowanej do uczestników łańcucha dystrybucji rynku FMCG oraz Consumer Health’’ (cel projektu: Zbudowanie kompletnego serwisu do automatycznej segmentacji punktów sprzedaży detalicznej.).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj