Misją Wydawnictwa Colorful Media, które istnieje od 2003 roku, jest nauczanie języków obcych w sposób, który powoduje, że ich zgłębianie staje się wciągającym, przyjemnym, wręcz fascynującym zajęciem. Niezwykłość produktów wydawniczych polega na ich wszechstronności – w odróżnieniu od tradycyjnych metod nauczania. Treści zawarte w artykułach dotyczą aktualnych tematów z różnych dziedzin biznesu czy życia codziennego. Uczymy „żywego” języka obcego.
W czasach po pandemii, gdy duże i małe przedsiębiorstwa są zmuszone do ograniczania wydatków na szkolenia pracowników, magazyny językowe Colorful Media stanowią zdecydowanie tańszą alternatywę wobec klasycznych kursów językowych kupowanych dotychczas przez firmy w celu podniesienia kompetencji pracowników. Artykuły w nich napisane są w języku obcym, a trudniejsze słówka i zwroty tłumaczone są na język polski – nie ma potrzeby szukania znaczenia słówek na innych stronach magazynu czy sprawdzania w słowniku.Tekstom towarzyszą: ilustracje, wykresy, infoboxy, filmy tematyczne zawierające ciekawostki z różnych dziedzin.W środku zawarte są również testy i quizy dające możliwość zweryfikowania wiedzy nabytej podczas korzystania z magazynu.
Wybrane teksty są nagrywane przez wysoko wykwalifikowanych native speakerów, można je szybko i łatwo odtworzyć za pomocą kodów QR wydrukowanych w magazynie lub kodów cyfrowo-literowych, które można wpisać w odpowiednie miejsce na stronie www magazynu. Niektóre wydania zaopatrzone są w branżowe dodatki tematyczne opatrzone mini-słowniczkami z danego zakresu np. IT, Agriculture.Magazyny wydawane są w formie papierowej oraz cyfrowej, co umożliwia szybkie korzystanie z nich w każdej sytuacji życiowej (np. w domu czy podczas podróży biznesowej).
Powyższe zalety sprawiają, że magazyny językowe Colorful Media są jedynym właściwym rozwiązaniem dla firmy, gdy w grę wchodzi efektywne i przystępne cenowo nauczanie języków obcych.