MEDORA jako lider wśród odzieży medycznej będzie obchodziła niedługo 15 lecie swojego istnienia. Przez te wszystkie lata, najmocniejszą stroną firmy była jakość produkowanej odzieży na równi z jakością obsługi klienta. Najważniejszy dla marki zawsze był klient i jego cenny czas – aby zamawiając spersonalizowaną odzież nie czekał na nią w nieskończoność. Dlatego aby ułatwić dostęp do zamówień w 2018 roku firma uruchomiła sklep internetowy z zamówieniami online, które przyspieszyły proces realizacji zlecenia. Za sukcesem marki stoi wizjonerka, właścicielka i  Prezes Zarządu Medora Sp. z o.o. w osobie Pani Ewy Małgorzata Wiertelak. Jej motto brzmi ”jeśli kogoś interesują tylko pieniądze – nigdy nie będzie dobrym biznesmenem, ani dobrym politykiem”. Według Pani Ewy w życiu trzeba mieć pasję i odwagę ją realizować.

Moda w medycynie, to hasło  które kiedy ktoś słyszał myślał – że to jakiś żart. Jak dotąd żadna inna firma w Polsce nie spojrzała na lekarza od tej strony. Kitel to był zawsze po prostu kitel – służbowy uniform. Dzięki pewnej fantazji i odwadze biznesowej Pani Prezes Ewy Małgorzaty Wiertelak, po blisko 15 latach ta odzież stała się częścią modowego rynku. MEDORA jest dziś  liderem w projektowaniu zmian w podejściu do odzieży medycznej. Obecnie lekarze chcą wyglądać modnie, dlatego że  w trakcie dyżurów, w trakcie przyjmowania pacjentów to ich jedyny ubiór. Każdy z nich  w swojej pracy może wyrazić siebie za pomocą marynarki, apaszki czy spódnicy. Lekarze dotychczas nie mogli, bo byli w białych fartuchach. Od kilku lat mają już taką możliwość. Mogą mieć bluzę w dowolnym kolorze nawet z guzikami Svarowskiego. Od roku mogą kupić również odzież zaprojektowaną przy współpracy z Panią Ewą Minge, a od jesieni 2019 roku dostępne są również bransoletki Apart dla MEDORA.

O marce MEDORA

 Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz na profilu FB:  www.facebook.com/medoraofficial/

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Dębicka                                                        

Agencja PR – Commfort Group
k.debicka@commfort.pl
509 548 666

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj