Paged od lat znany jest jako jeden z czołowych europejskich producentów sklejki. Dziś wyznacza nowe kierunki rozwoju zarówno w branży drzewnej, jak też innowacji technologicznych.
– Innowacja nie dzieje się przypadkiem. To efekt strukturalnego podejścia, inwestycji i odwagi, by przesuwać granice tego, co niemożliwe – mówi Ewelina Depczyńska, dyr. ds. B+R oraz prezeska Paged LabTech.
Jednym z kluczowych elementów rozwoju była inwestycja w nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe i intensyfikacja działań R&D, gdzie realizowane są projekty technologiczne. Przykładami innowacji wprowadzonych na rynek ostatnio są bezpieczne produkty uniepalnione, które są jednocześnie odporne na wilgoć (DryGuard FR), stworzenie sklejki Paged GreenPly z myślą o ekologicznych zastosowaniach, czy rewolucyjna bo dwukrotnie bardziej wytrzymała sklejka kompozytowa RockPly® z wkomponowanymi włóknami skalnymi. Ważne jest też wykorzystanie produktów ubocznych, wpisujące się w ideę GOZ. – Realizujemy projekty, w których odpad staje się zasobem i dostaje drugie życie. To dla nas praktyka, nie deklaracja. Chcemy, by takie działania inspirowały innych – podkreśla prezeska.
Paged stawia także na edukację, wspierając klientów w pełnym wykorzystaniu potencjału swoich rozwiązań. – Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba pokazać jego wartość i pomóc klientowi go właściwie używać – dodaje Depczyńska.
Bycie liderem to osiągnięcie, ale trendsetter wyznacza przyszłość i właśnie tam zmierza PAGED Plywood.



