Początki firmy sięgają 2014-ego roku kiedy Meeting Application nie miało jeszcze tak szerokiego zasięgu a klienci w dużej mierze pojawiali się jako owoc pozytywnych relacji biznesowych czy konferencyjnych. Wszystko zmieniło się w roku 2015-tym, kiedy prezesem firmy został Adrian Czyczerski. To właśnie jemu firma zawdzięcza swój sukces komercyjny i wypuszczenie produktu poza granice Polski.
– Światowy zasięg marki budujemy sukcesywnie, pokonując sporą konkurencję branżową. Oczywiście dotarcie do klienta na zupełnie obcym rynku jest olbrzymim wyzwaniem dla każdej firmy, ale dzięki konsekwentnej strategii kilka dni temu udało nam się podpisać umowę m.in. z Ministerstwem Zdrowia Stanów Zjednoczonych – akcentuje prezes, Adrian Czyczerski
Podstawowym posunięciem ze strony Meeting Application było założenie bloga poświęconego branży konferencyjnej i eventowej, którego tematyka skupiała się na problemach organizatorów konferencji. Firma ma za sobą olbrzymie doświadczenie, zrealizowała bowiem ponad 250 konferencji w 27-iu krajach. Wysokie notowania wśród klientów szybko przysporzyły firmie zainteresowania z zewnątrz, dzięki czemu w tej chwili współpracuje z takimi potentatami jak Bayer, Sephora czy Abbvie.
– Meeting Application to przede wszystkim sposób na komunikację podczas eventu. Jest wiele miejsc, w których możemy znaleźć informacje dotyczące wydarzenia, ale celem głównym aplikacji jest zebranie wszystkich informacji w jednym punkcie, by ułatwić dostęp do nich zarówno organizatorom jak też uczestnikom i przyspieszyć nawiązywanie relacji biznesowych. Dodatkowo nigdy nie byłem przedsiębiorcą ani właścicielem firmy, Meeting Application traktuję jako wyzwanie pozwalające mi na rozwój i budowanie wraz z zespołem czegoś co będzie rozpoznawane na całym świecie i myślę, że idziemy w dobrym kierunku – podkreśla prezes Czyczerski.
Organizator otrzymuje dostęp do aplikacji mobilnej, w której są zawarte trzy różne elementy. Pierwszym jest część informacyjna, a zatem wszystkie te elementy, które organizator pragnie przekazać uczestnikom. Drugi komponent to element odpowiadający za pobieranie informacji zwrotnej bazującej opiniach o evencie. Trzecim elementem jest tzw. networking, który pozwala uczestnikomna wyszukanie osób wybierających się na konferencję, napisanie wiadomości czy zaproszenie na spotkanie.