Rzecz o innowacjach podcast #21

0
194

Podcast dotyczył m.in. rozmowy na temat projektu „Platforma EnginIous VH – innowacyjny, zautomatyzowany, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji generator fotorealistycznych wirtualnych postaci”.

To projekt nowatorskiej platformy digitalowej będącej generatorem postaci 3D skierowany do branży gamingowej oraz filmowej. To aplikacja bazująca na MACHINE LEARNINGU oraz zaawansowanych SIECIACH NEURONOWYCH których zadaniem jest zamiana płaskiego rysunku 2D we w pełni edytowalny, foto realistyczny model 3D, wraz z RIGiem, gotowy do animowania.

Platforma działa w oparciu o  głębokie  uczenie maszynowe, które jest podkategorią MACHINE LEARNING.

Najnowocześniejsze moduły AI będą przez dwa lata ( na każdy moduł ) poznawać systematykę budowy bryły postaci, budowy tekstury, map UV, możliwości modyfikacyjnych. Będą rozpoznawały kształty, kolory oraz posiadały zasób odpowiednich systemów szkieletów RIGowych. Tak żeby po ukończonym projekcie,nasz Sztuczny 3D Artysta był w stanie kreatywnie interpretować przestrzeń i na bazie zdobytej wiedzy modelować ją w 3D bez nadzoru oraz pomocy artystów zewnętrznych. Wpłynie to nie tylko na czas ale i na podniesienie jakości powstających projektów.

Gościem Sebastiana Wacha był prezes Piotr Kocel!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here