Oprawy okularowe wcale nie muszą być nudne. Z takiego założenia od lat wychodzi OPTA, która wprowadza na rynek nowoczesne i funkcjonalne modele. Działania podejmowane przez firmę przybliżył jej prezes Krzysztof Dobner.

Firma działa na rynku od 2004 roku, a kolekcje tworzy od 2012. Pierwszą marką OPTY była MASSI EYEWEAR, skierowana do szerokiego grona nabywców. Po kilku latach powstała kolekcja SCARLET OAK – odważne modele klasy PREMIUM.

Wszystkie kolekcje firma projektuje sama, począwszy od kształtu, na wyborze materiałów kończąc. Produkty charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania.

Opta współpracuje z podmiotami ze świata mody. Udało jej się zrealizować projekt z Bartoszem Pilawskim. W ramach kooperacji stworzono ekskluzywną linię produktów SCARLET OAK BY PILAWSKI – kilka ekstrawaganckich modeli, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.

OPTA wspiera także przedsiębiorców, którzy chcieliby stworzyć własną markę opraw lub okularów przeciwsłonecznych, chętnie dzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem z przedsiębiorcami spoza branży optycznej. Pomaga we wszystkich fazach powstawania marki – od zbudowania brandu, przez indywidualne projekty modeli, aż po kwestie logistyczne i administracyjne.

Obecnie firma sprzedaje produkty w kilku krajach europejskich. W przyszłości planuje rozszerzyć działalność o kolejne.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj