– PGE Narodowy to dziś wielofunkcyjna arena, przyjazna zarówno uczestnikom imprez, jak i wystawcom czy przedsiębiorcom – mówi Jakub Opara, prezes spółki PL.2012+, operatora obiektu.

PGE Narodowy podkreśla rolę swojego innowacyjnego modelu biznesowego. Na czym on polega?
JAKUB OPARA: Jedna z najnowocześniejszych aren wielofunkcyjnych w Europie z założenia jest miejscem, w którym testowane są nowatorskie i kreatywne rozwiązania. Zarówno w sferze zarządzania, jak i organizacji wydarzeń. Podczas wielu imprez testujemy rozwiązania m.in. w zakresie obsługi klienta, bezpieczeństwa i ochrony czy mobilności. Szukamy nowych formuł i przyciągamy wizjonerów z nowatorskimi pomysłami, którzy wiedzą, że na PGE Narodowym znajdą przyjazną przestrzeń do działania.

Jakie technologie dotyczące obsługi klienta były dotychczas testowane na arenie?
Przede wszystkim technologie mobilne, które nie tylko pozwalały gościom łatwo odnaleźć miejsce, ale także być z nami w bezpośrednim kontakcie, co budowało ciekawą więź. Mamy nadzieję, że w przyszłości ta technologia umożliwi np. zamawianie posiłków i napojów bez ruszania się z krzesełka. Testujemy też nowy model wizualizacji trybun. Chcemy, aby w przyszłości każdy gość mógł jeszcze lepiej się bawić i przeżywać wydarzenie.

Jak PGE Narodowy sprzyja rozwojowi biznesu partnerów?
Centrum Konferencyjne, Biznes Klub, Galeria czy Loże VIP są magnesem dla przedsiębiorców, wystawców i organizatorów wydarzeń. Nie tylko wynajmujemy przestrzeń, ale “sprzedajemy frekwencję”. Nasza silna marka przyczynia się do sukcesu partnerów, a nasz adres na zaproszeniu stał się synonimem udanego wydarzenia. Tu działa tzw. efekt aureoli, który ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż ich oferty.

17.02.rzeczpospolita_reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz komentarz!
Wprowadź swoje imię

*