Pasja Grupa Dobrych Trenerów stawia przede wszystkim na rozwój – zarówno pracowników, jak również klientów. Wizja firmy została zbudowana w oparciu o takie wartości jak lojalność, akceptacja inności czy szacunek. Jak podkreśla Beata Hanuszek, bardzo istotnym elementem, w oparciu o który zbudowano wizję firmy jest autentyczność.
– Stawiamy na autentyczność. Jeżeli nasi trenerzy uczą pewnych wartości i postaw to wymagamy od nich, by sami byli przykładem dla swojego zespołu. Kierujemy się tym także podczas doboru odpowiednich specjalistów – zależy nam na tym, by nasi pracownicy dysponowali wiedzą ekspercką na najwyższym poziomie – podkreśla.
Firma od wielu lat współpracuje z takimi placówkami naukowymi jak Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy czy Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, ale szkoli też pracowników przedsiębiorstw, jak chociażby Huawei z zastosowaniem najnowocześniejszych technik coachingowych na świecie.
Pasja specjalizuje się przede wszystkim w doradztwie względem strategii budowy wizerunku i wskazuje ścieżkę rozwoju, która pozwoli firmie wyróżnić się na tle konkurencji, stawiając na szkolenia sprzedażowe, ale oczywiście to nie jedyna dziedzina zainteresowań firmy.
Studia podyplomowe prowadzone przez pracowników Pasji oprócz tematyki ściśle związanej ze sprzedażą, obejmują również problematykę z zakresu nauki kreowania marki czy strategia prowadzenia social mediów.
Najistotniejszym aspektem funkcjonowania firmy jest jednak z cała pewnością stworzenie trwałej relacji – połączenie wiedzy i umiejętności wielu pokoleń tak, by wypracować na jej kanwie najlepszą strategię opartą zarówno o teorię i praktykę, jak też diagnozę dynamicznie zmieniających się warunków rynku sprzedażowego.